Can-Am ATV Forum banner
Status
Not open for further replies.

2009 kan ik niet aan de macht komen. Ik heb hulp nodig 😐

1.9K views 4 replies 3 participants last post by  jimmycream  
#1 ·
Ik wil deze fiets kopen, maar ik wil graag wat input voordat ik erin duik. Hij wil $1500, dit is wat er in de post staat...."""Ik heb een Can Am Outlander 800 uit 2009. De kinderen reden er laatst mee en ze botsten tegen een boom en hij verloor stroom naar de emc maar heeft wel stroom achterin de fiets"""

#2 ·
Kun je zelf de elektrische probleemoplossing doen? Hoe zit het met het opnieuw opbouwen van de voorkant indien nodig? Heb je haast om erop te rijden?

Deze motorfiets in mijn omgeving zou nog steeds worden vermeld voor ongeveer 4/ish K in trail-klare staat. Als je de probleemoplossing/reparaties zelf kunt doen, ga er dan in ieder geval naar kijken. Als je erop moet vertrouwen dat een dealer het repareert, zou ik er niet mee rommelen.

Ik weet zeker dat ik al onderweg zou zijn om ernaar te kijken... met een aanhanger in de buurt.

#4 ·
Dat is geen slechte prijs voor wat je ervoor krijgt, zo te zien. Zeker als je het in onderdelen zou verkopen, zou je je geld terugkrijgen. Zoals Jimmycream zei, als je het prettig vindt om er zelf aan te werken, zou je er in ieder geval eens goed naar moeten kijken.

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.