Can-Am ATV Forum banner
Status
Not open for further replies.

Motorstoringslampje aan

1 reading
2.9K views 12 replies 5 participants last post by  4x4danny4x4  
#1 ·
Dus ik merkte net dat verdomde rode lampje op, maar het gaat pas aan nadat ik de motorfiets heb uitgezet en de sleutel weer heb omgedraaid. Het laat me niet starten, het blijft maar proberen te starten. Als ik de sleutel uitzet en het scherm laat verdwijnen en hem dan aanzet, start hij prima zonder dat er een lampje aangaat. Maar als ik de sleutel aanzet en dan uitzet zonder te starten, dan is het lampje er wel als ik hem de tweede keer weer aanzet. Ik heb net een nieuwe snelheidsmeter erin gezet, zelfde jaar en alles. Zou dat het kunnen zijn, hij lijkt verder prima te lopen. Laat me weten wat je denkt, bedankt.

Save
#2 ·
Misschien moet de dealer gewoon de codes van de computer wissen?

Save
#3 ·
800 vtwin zei dat ik het moet laten programmeren, ik weet niet of dat het probleem is, dat heeft hij niet gezegd. Wacht nog steeds om te zien wat hij zegt.

Save
#4 ·
Het zou interessant zijn om de oplossing te horen. Houd ons op de hoogte.

Save
#6 ·
Dat is me ook eens overkomen en het was een losse accukabel die het veroorzaakte.
Dat zou een gemakkelijke oplossing zijn.:th_smiliethumbsup:

Save
#7 ·
Heb je de snelheidsmeter zelf vervangen? Zo ja, breng hem dan binnen. Ze moeten de snelheidsmeter programmeren voor je quad. Ik had hetzelfde probleem toen ik de mijne verving. Het enige goede eraan was dat mijn kilometers weer op 0 begonnen. 1800 km weg. Ze zouden het gratis moeten doen, aangezien ze je nooit verteld hebben dat het geprogrammeerd moest worden. Goede tijd voor hen om het onderhoud er snel af te halen als het er ook op staat.

#9 ·
Heb je de snelheidsmeter zelf vervangen? Zo ja, breng hem dan binnen. Ze moeten de snelheidsmeter programmeren voor je quad. Ik had hetzelfde probleem toen ik de mijne verving. Het enige goede eraan was dat mijn kilometers weer op 0 begonnen. 1800 km weg. Ze zouden het gratis moeten doen, aangezien ze je nooit hebben verteld dat het geprogrammeerd moest worden. Goede tijd voor hen om het onderhoud binnenkort te verwijderen als het er ook op staat.
Ja, ik heb het zelf gedaan en ze hebben me niet verteld dat het geprogrammeerd moest worden, maar als ik ze ken, zal het moeilijk zijn om ze het gratis te laten doen.

Save
#8 ·
Bedankt

Save
#11 ·
Zeg ze dat ze achterlijk zijn. Je werkt dagelijks met Can-Am onderdelen als baan en je hebt bijna geen kennis van de onderdelen? Als ze zo dom zijn, zeg dan gewoon nou, doe dan het programma en als het om de betaling gaat, vergeet het dan maar, aangezien je me er eerder niet over hebt verteld dat je het moet programmeren.

Save
#12 ·
Verdorie, wat is er gebeurd met "de klant heeft altijd gelijk"? Ik kreeg de mijne gratis, maar ik leefde gewoon met de ellende totdat ik het voor garantie moest laten repareren. Ik zorgde er gewoon voor dat ik over mijn schouder keek voor beren voordat ik de quad uitzette. Wilde niet wachten tot de computer afsloeg terwijl een beer op me afstormde.

#13 ·
Dus ik heb het laten programmeren en ook mijn onderhoud snel laten wissen en het dashboard laten programmeren om mijn naam te tonen bij het opstarten en het kostte me $27. Ik denk niet dat dat slecht was, het kostte ze maar 5 minuten.

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.