Can-Am ATV Forum banner
Status
Not open for further replies.

Power kit brp renegade 1000r xmr 2022

2K views 4 replies 4 participants last post by  Rsikes  
#1 ·
Hallo, kunt u mij vertellen waar ik een tuningpakket voor de motor kan vinden? Ik wil het vermogen van de motor met 110-140 pk verhogen. Is dat überhaupt mogelijk? Waar kan ik het kopen en hoeveel zal het ongeveer kosten?

#2 ·
Ik heb hier wat over gelezen en aan mijn eigen ATV gewerkt. Ik heb een model met de Rotax 1000 motor.

De motor zelf zou waarschijnlijk niet het enige moeten zijn dat wordt geüpgraded. Denk aan de koppeling. Deze zou moeten worden aangepast of geüpgraded om de kracht van de motor naar de aandrijflijn te krijgen. Assen zijn een ander onderdeel dat kan worden geüpgraded naar dikkere, zwaardere aftermarket-onderdelen.

Ik zou beginnen met het lezen van spullen van performance-leveranciers. Degenen die ik hieronder heb genoemd, hebben graag elke vraag beantwoord die ik heb gesteld.

MrRPM - Big Bore kits, racekoppen, inlaatspruitstukken, nokkenassen
Dynojet - Motortuningmodules, Autotune add-ons, LCD-schermen
SuperATV - Veel verschillende dingen
CanAmPartsGuy - Meer goede dingen
Demon Axles - Verschillende soorten assen

Succes met je build!
Mark

#5 ·
Upgrade de koppelingen, uitlaat, inlaat en voeg lachgas toe, de eenvoudigste manier.

Ik reed een Gen 1 800 op een 20-schot lachgas gedurende een jaar zonder problemen op een standaard motor.

Jeff the bomb, hij maakt een tuner die is ontworpen voor het toevoegen van de juiste brandstof voor de setup, en hij kan een complete kit voor je samenstellen.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.