Ik hoop binnenkort een nieuwe Outlander te kopen. Dit is misschien een domme vraag, maar ik vraag me af of mensen nog steeds over de prijs onderhandelen of dat we de genade hebben om de adviesprijs te betalen? Ik heb de afgelopen jaren heen en weer geslingerd over een nieuwe ATV of SxS, en de beschikbaarheid was zo schaars dat je een aanbetaling moest doen op wat je maar wilde, zelfs voordat de dealer het op voorraad had, alleen om je recht om het te kopen te reserveren. Dat weigerde ik te doen. Ik ging geen geld vastzetten op iets waarvan ik niet eens wist wanneer ik het zou krijgen. Als ik niet een plek binnen kan lopen en het kan kopen, dan wil ik het niet. Ik neem aan dat er in deze tijd weinig tot geen onderhandeling was, want als je het niet voor de vermelde prijs wilde kopen, dan stond er een lijst met anderen in de rij om het te kopen.
De dingen zijn echter iets beter geworden en de dealers hebben wat voorraad. Maar ik merk dat de dingen nog steeds niet lang blijven liggen. Dus wat kan ik verwachten als ik een aankoop ga doen? Kan ik verwachten dat er iets van de prijs afgaat of ben ik nog steeds overgeleverd aan de genade van de dealer?
Terzijde, ik haat alle stomme kosten absoluut. Ik zou liever hebben dat je alle kosten vooraf in de prijs opneemt in plaats van aan het eind dingen toe te voegen. Ik ging in 2015 naar een dealer en ze adverteerden een nieuwe Polaris voor $4500 OTD en dat is wat ik betaalde. We vroegen naar belastingen en ze zeiden nee, het is al verrekend. Zo zou het moeten zijn.
De dingen zijn echter iets beter geworden en de dealers hebben wat voorraad. Maar ik merk dat de dingen nog steeds niet lang blijven liggen. Dus wat kan ik verwachten als ik een aankoop ga doen? Kan ik verwachten dat er iets van de prijs afgaat of ben ik nog steeds overgeleverd aan de genade van de dealer?
Terzijde, ik haat alle stomme kosten absoluut. Ik zou liever hebben dat je alle kosten vooraf in de prijs opneemt in plaats van aan het eind dingen toe te voegen. Ik ging in 2015 naar een dealer en ze adverteerden een nieuwe Polaris voor $4500 OTD en dat is wat ik betaalde. We vroegen naar belastingen en ze zeiden nee, het is al verrekend. Zo zou het moeten zijn.