Can-Am ATV Forum banner
Status
Not open for further replies.

Wielspacers

2.1K views 7 replies 5 participants last post by  Bumblebeegade  
#1 ·
Gebruikt iemand spacers van eBay? Heb 1" nodig, sets daar voor minder dan $100 voor alle vier. Terwijl veel andere sites een paar voor dezelfde prijs hebben. Het zijn niet degenen met langere tapeinden, ze worden op de machine geschroefd en hebben dan tapeinden voor het wiel om op te schroeven.

Save
#2 ·
Ik heb ze ongeveer 24.000 mijl geleden op mijn 2012 gezet. Ik heb geen problemen gehad. Banden zijn tot nu toe waarschijnlijk 15 keer verwijderd. Ik weet de naam van het bedrijf niet meer.

Save
#3 ·
Dat is goed om te weten. Ik ken de naam ook niet, maar bedrijven die ze verkochten, hadden er een aantal vermeld. Wilde gewoon niet vast komen te zitten met POS-spacers.

Save
#4 ·
Ik zou zeggen dat meer dan de helft van de spacers in China worden bewerkt, wat niet per se een slechte zaak is, ze beginnen allemaal vanuit een blok aluminium en worden bewerkt en er worden tapeinden aan toegevoegd. Ik heb veel mensen ze zien gebruiken en geen problemen gehad. Vroeger waren ze veel duurder, maar nu zijn ze voor $40-$50 per paar op veel plaatsen te koop.

Save
#5 ·
Ik weet niet zeker waar ik ze vandaan heb, maar ik had een set op een raptor die ik had, geen problemen daar. Ik denk dat ik een set had op een 600 grizzly, en opnieuw geen problemen. Beide sets waren van evilbay, dus niets bijzonders. Ik denk dat dat mijn vraag beantwoordt!!!!

Save
#6 · (Edited)
Ik heb deze Kimpex van Amazon gekocht. Ze werken goed aan de voorkant van mijn 2008 800 Outty. Had wat speling nodig op de stuurkogels met wat grotere banden.
Zoek naar kimpex 194005
Ze kosten $67,49 maar passen goed en geven je de extra breedte die je nodig hebt om de stuurkogels vrij te maken.

Save
#7 ·
Wees voorbereid om modderiger te worden, want als je je banden naar buiten brengt, wordt er meer modder langs de spatborden gegooid, tenzij je spatbordverbreders hebt.

Save
#8 ·
Deze zijn voor standaard velgen en ik heb spatbordverbreders. Zelfs een inch spacer met 29,5 Laws steekt nauwelijks uit voorbij de spatborden. De ITP/growlers steken meer uit dan deze.

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.