Can-Am ATV Forum banner
Status
Not open for further replies.

Outlander 570 1 jaar review

52K views 35 replies 14 participants last post by  HaHeHa  
#1 ·
Dat is het zo'n beetje, Over het algemeen erg blij met mijn keuze, ik heb een gok gewaagd door de Can am te halen, bijna een Kodiak 700 gekocht. Ik rijd al eeuwig Ski Doo en zal nooit meer een ander merk kopen, dus ik dacht dat ik BRP een kans zou geven met de atv's. Dus hopelijk is het nog jaren betrouwbaar! Vier jongens in onze groep zijn het afgelopen jaar allemaal overgestapt op Can am van Japanse merken, en met ongeveer 7000 gecombineerde mijlen houden we er allemaal van

#3 ·
Ik wilde meer vermogen, dus voor mij was het minimaal 800, maar de 570 is zeker een mooie quad.

Save
#4 ·
Bedankt voor een langdurige beoordeling, we krijgen er maar heel weinig, waarderen dat. Ik ben blij dat u uw aankoop leuk vindt.

Save
#6 ·
Mijn datum voor een nieuwe primaire is vastgesteld op de 30e. Ik vond mijn oude CV Tech wel goed, maar man... Ik neig er echt naar om de QSC Rev X te nemen, gewoon om van het lawaai af te komen. Mooie review en blij dat je blij bent met de machine. Ik vind het leuk om te horen hoe deze machines zich verhouden tot andere merken en je hebt hier een behoorlijk goede vergelijking opgenomen.

• Like
Reactions: christisk
Save
#7 ·
Berick,
Ja, ik heb gehoord dat qsc geweldig is. Ik heb een geweldige deal gekregen voor cvtech, ik moet nog een andere veer plaatsen, want mijn opschakeling is een beetje laag. Maar oh man, in de lage versnelling kan ik hem rechtop zetten wanneer ik maar wil. Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in het geluid, want het is niet stiller dan origineel.

#8 ·
Bedankt voor de review en de vergelijking met de concurrentie. Mijn vader heeft net een 570 opgehaald en ik vond een deal die ik niet kon weigeren voor de MAX DPS-versie. Ik was een beetje bang dat het wat zou ontbreken in de krachtafdeling, maar het klinkt alsof je goed kunt meekomen met degenen die je hebt opgesomd. Volgende zomer zou ik erachter moeten kunnen komen hoe het zich verhoudt tot een Rincon 650 en een Sportsman 700.

Heb je de koppeling zelf geĂŻnstalleerd? Ik zou geĂŻnteresseerd zijn in een langetermijnbeoordeling daarvan.

#12 ·
De rincon heeft ons 15 jaar en meer dan 9.000 mijl goed behandeld, dus geen klachten daar! Het is fijn om te horen dat de 570 wat meer pit zal hebben. Toen ik onderzoek deed, moest ik ervoor zorgen dat wat ik ook kreeg, dezelfde vermogen/gewicht-verhouding of beter zou hebben. Ik denk dat de 450 daar heel dichtbij zat.

#15 ·
Ik ben dol op mijn Can-am, maar stel je de blik op mijn gezicht eens voor toen een vriend met een kleine 420 rancher ons laatst zijn kilometerstand liet zien....31000 km...ja 31000, dus best moeilijk om die Honda's af te kraken denk ik...Eén stuurkogel en één wiellager is alles wat hij heeft vervangen, best wel goed...Ik heb 3800 km op de mijne zonder iets en voel me gezegend...lol
Ik ben het ermee eens..... qua kilometerstand/betrouwbaarheid kun je een Honda niet verslaan. Ik ken hier ook 2 jongens met ruim 30.000 km op hun Honda's en ze gaan nog steeds sterk. Het zijn geweldige werkpaarden! Ze zijn gewoon lang niet zo leuk als mijn Canam.

• Like
Reactions: Hardly
Save
#16 ·
Ik vind mijn 570 Max XT leuk, maar ben een paar vreemde dingen tegengekomen die ik niet had verwacht.

Over het algemeen lijken CAN-AM's qua verhouding tussen rijden en onderhoud een beetje op helikopters of vliegtuigen.

Save
#17 ·
I like my 570 Max XT, but have run into a few quirky things that I hadn't expected.

In general CAN-AM's seem a bit like helicopters or airplanes for the Ride:Maintenance Ratio
Uitstekende analogie eigenlijk! Lol

Save
#18 ·
Ik heb een 570XT en mijn grootste klacht is dat hij oververhit raakt als de radiator ook maar een klein beetje vuil is. Ik besteed meer tijd aan het schoonmaken van de radiator dan aan iets anders. Verder vind ik de machine erg fijn, hij is wendbaar en licht genoeg om mee te gooien en snel genoeg voor de trails die ik rijd.

#21 ·
Ik heb een 570XT en mijn grootste klacht is dat als de radiator ook maar een klein beetje vuil is, hij oververhit raakt. Ik besteed meer tijd aan het schoonmaken van de radiator dan aan wat dan ook. Verder vind ik de machine erg fijn, hij is wendbaar en licht genoeg om mee te gooien en snel genoeg voor de trails die ik rijd.
Lol, je maakt geen grapje.

Ik keek verkeerd naar een modderpoel en mijn radiator was meteen verstopt.

Ik ga voor dit voorjaar een radiator verplaatsen.

Verder was de hitte die van de linkerkant kwam zo erg, maar dat heb ik opgelost met een cvt-uitlaatsnorkel.

Verder een behoorlijk gave machine.

Save
#22 ·
maar ik heb dat opgelost met een cvt-uitlaatsnorkel
Hoe heb jij het gedaan? Met XMR-onderdelen? Ik wil de mijne ook doen... binnenkort. Ik wil gewoon de CVT-uitlaat doen. CVT-inlaat en luchtinlaat zijn prima voor mij.

Save
#26 ·
maar ik heb dat opgelost met een cvt uitlaatsnorkel
Hoe heb je die van jou gedaan? Met XMR-onderdelen? Ik wil de mijne ook doen... binnenkort. Ik wil gewoon de CVT-uitlaat. CVT-inlaat en luchtinlaat zijn prima voor mij.
Ik heb de mijne zelf gemaakt met behulp van een siliconen 45 elleboog van 2,75" naar 2" in plaats van de standaard elleboog die op het hitteschild wordt aangesloten. (Ik heb die opening gevuld met de xmr vulplaat). Vervolgens heb ik een 1,5" spa flex slang aangesloten en deze voor de motor omhoog geleid naar de pod tegenover de cvt-inlaat.

Werkt prima en lekt niet. Geen hitte meer die aan de zijkant uitblaast, ik wou dat ik het eerder had gedaan

#24 ·
Ik ben het ermee eens, ik zou Yamaha en Honda als redelijk gelijkwaardig beschouwen.

Honda zette destijds de standaard, maar ik zou zeggen dat Yamaha tegenwoordig relevanter is, terwijl de Honda-lijn nog steeds goed is, zie ik geen echte poging om actueel te blijven.
Wat ze hebben doet zijn werk, maar het is niet waar ik aan denk als ik aan een avontuurzoeker denk.

Als het niet voor het 2-up model was geweest, zou mijn outlander een of andere versie van een Grizzly 700 zijn geweest.

Duiken van wielen en vering zijn mijn grootste teleurstellingen die ik heb ervaren met mijn Outlander 570 Max XT.

Ik wist van de hitte en het onderhoud, maar wist niet van de oververhitting.

Save
#25 ·
Misschien kan een overbruggingsschakelaar voor de ventilator u helpen? Ik heb er een op de mijne gezet en de temperatuur daalt 20 - 25 graden F (ik heb een echte temperatuurmeter geĂŻnstalleerd) als ik die schakelaar omzet. Sluit gewoon een + draad met een tuimelschakelaar aan op de + van de ventilator. De computer die de ventilator inschakelt, functioneert nog steeds normaal, voor het geval u vergeet de schakelaar om te zetten.

Save
#28 ·
Wisconsin en Michigan hebben eigenlijk een heel mooie mix van alles. Veel modder overal als je het wilt. Rotsen als je wilt en veel snelle whooping trails. Mijn maat kocht in juni een 650 Max en had al 2500 mijl op de teller.

#31 ·
Ja, het zijn een heleboel kilometers, ik heb er in mijn eerste jaar 1300 op zitten, waar ik blij mee ben. Mijn kind heeft dit jaar zijn ATV-veiligheidscertificaat gehaald, dus dat is geweldig, nu kunnen we samen rijden wanneer we tijd hebben! Niets is beter dan een kind door wat modder te zien gaan of de eerste keer :)

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.